Data e postimit: 2015-01-02 21:14:19
Lexime: 2348
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Te gjithe kemi lindur qe te jemi te rendesishem diku... mjere ai njeri qe nuk eshte i rendesishem askund!

Vepra te ngjashme
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri dhe personaliteti yne
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos shtiresh.Duhet t'ia dime vlerat vetes sone e jo te mburremi per gjera qe nuk arrijme t'I bejme dot. I gjithe qellimi eshte qe njerezit ta dine se kush je ne ...
Autori: G.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria per nenen
NENA , NJE EMER I RENDESISHEM NE JETEN TONE . NE MOMENTIN KUR AJO NEVE NA ZGJON NE MENGJES DHE NA BEN MENGJESIN GATI , NA SHKON DITA PER BUKURI . DASHURIA E NENES PER NE NUK KRAHASOHET ME ASNJE DASHURI TJETER NE BOTE . NENA , PO ASHTU ESHTE DHE DO TE MBET...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te nderuar motra e vellezer, burra dhe gra, te moshuar e femije! Jeni ju ata qe duhet te mbroni thesaret e kombit tuaj! Vetem ju duhet te kujtoheni se kombi ku jetoni nuk duhet te cenohet! Te gjithe se bashku me krenari mbi supe duhet ta ruajme kete gje...
Autori: x · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te drejtat
te gjithe kemi te drejta por qe te kemi keto te drejta duhet te zbatohen si fillim detyrat .... sic eshte dhe shprehja "liria jote perfundon atje ku fillon liria e tjetrit" prandaj respekto qe te respektojne , dhuro dashuri qe te duan , beso qe te besojne...
Autori: Lina koka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Identitet
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem emer mbiemer eshte me e thelle se kaq .Eshte karakteri temperamenti dhe personaliteti te cilin mendoj qe po e humbim cdo dite.A e keni vene re qe ne nuk jeto...
Autori: Megi Barci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja jone
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Bes...
Autori: MARIA MARKU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: XHAXHI IM I SHTRENJTE
Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim.Kur babai im ishte ne gjendj te rende per jeten ai nuk hezitoi dhe beri gjithcka per jeten e babait tim.Ne momentin kur mami me tha:"BABI KA SHPETUAR dhe ...
Autori: ornela · Lloji: Poezi lirike · Tema: 28 nentori
jemi komb jemi shqiptar qe te gjithe jemi krenar me shqiponjen me dy krere qe lart ne qiell flutoron e dlire se jemi shqiptar se kemi nje nene se kemi besen e dhene prandaj nuk jemi burracake si serbia por mos harroni se jemi SHQIPERIA
Autori: Lija · Lloji: Poezi lirike · Tema: ylbei ngjura ngjyra etj
ylberi Pas nje shiu Vjen nje ylber Qe i gezon femijet perher. Jane shtat Ngjyra dhe Eshte i hijshem Dhe shum i rendesishem.
Autori: Bajame Kullafi · Lloji: Poezi personale · Tema: Babit tim
Fjalet me te mira ne bote Nga babi im i kam, Arritjet me te medha ne jete, Fale mbeshtetjes se tij jane. Ne cdo hap te rendesishem te jetes Hija e tij pas qendron, Eshte ai qe te mbeshtet Edhe atehere kur ti gabon. Duke me mbajtur fort pe...
Autori: Mitsuki Nemura · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: KULTURA
KULTURA eshte pjese e rendesishme e jetes sone. Pa te ne nuk mundemi te quhemi pjese e shoqerise pa ditur asgje qe ka nevoje shoqeria per tu bere e zhvilluar ne shume aspekte te saj. Njeriu i ndergjegjshem eshte i kulturuar sepse ai ka informacionet e n...
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
Autori: xxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qenia femer
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ... Te jesh femer nuk eshte e l...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Kafshe
Nje zog i quajtur Milo,ishte nje zog jo si gjitht te tjeret.Te gjithe mendonin se ishte i cmendur.Pasi i vdiq nena,Milo mbeti vetem.Nje dite mori nje vendim te rendesishem,do te shkonte ne nje vend ku te gjithe ta mbeshtetin dhe ta duan.Pa nje kopsht me l...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com